سگمنتیشن در گوگل آنالیتیکس
دیجیتال مارکتینگ

سگمنتیشن در گوگل آنالیتیکس

سگمنتیشن در گوگل آنالیتیکس وقتی وارد آنالیتیکس می‌شوید با دنیایی از داده مواجه هستید. هر چیزی که برای تحلیل سایت خود به دنبالش می‌گردید، می‌توانید در این دنیای وسیع که

ادامه مطلب
تفاوت لوگو و هویت بصری
دیجیتال مارکتینگ

تفاوت لوگو و هویت بصری چیست؟

تفاوت لوگو و هویت بصری چیست؟ به نظر شما لوگو با هویت بصری تفاوت دارد؟ احتمالا جوابتان مثبت است، چرا که اگر مانند بسیاری از افراد این دو را با

ادامه مطلب
طراحی پاپ آپ سایت
دیجیتال مارکتینگ

اصول طراحی پاپ آپ سایت

اصول طراحی پاپ آپ (pop up) سایت باز شدن پاپ آپ (pop up) به محض ورود به یک سایت، برای بسیاری از کاربران اینترنت تجربه‌ای آزاردهنده محسوب می‌شود، تا آنجا

ادامه مطلب